lördag 17 oktober 2009

Längesedan.

Jag har fått en idé, eller rättare sagt mamma och jag har pratat och nu börjar en idé ta form i mitt huvud. Jag har en viktig sak att kolla upp på måndag! Hoppas att det går som jag vill det skulle vara ett stort steg i rätt riktning.

Annars har jag tagit körkort denna vecka och är mycket mycket glad, jag tar mammas och pappas bil hela tiden för att ta mog en sväng om. Jag längtar efter att shoppa och efter solen, åker till Thailand i vinter men det känns som om det är lång tid dit. Härnäst på min shoppinglista står nog spetsleggins eller mönsterstickade leggins, eventuellt en ny höst/vinter kappa och skor. Jag har mina nya stövlar men de känns inte som om jag skulle klara av vintern i dom så därför blir det nog ett par nya.

Måste också ha en STOR höstutrensning i min garderob är det någonting jag är sålig på så är det att slänga kläder. Så fort jag börjar rensa kan jag aldrig säga: Denna har jag inte använt på länge så den måste bort! Utan iställett blir det: Åå den här, den var längesen jag hade? Kommer jag använda den? Nej, eller...... kanske och så blir den kvar. Jag brukar försöka rensa ur då och då men oftast försvinner bara 4-5 plagg. Så nu har jag bestämt mig allt jag inte använt på länge ska bort. Så att jag har plats för allt nytt jag planerar att införskaffa!

elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar