onsdag 29 juli 2009

Car week och städning

Godmorgon, har preci sovit ut och det är underbart att vara ledig. Idag ska jag först och främst städa upp lite här. Ganska tråkigt men skönt när det är klart, därför ska jag försöka göra det fort så att jag kan ägna resten av dagen till någonting kul! Niklas är här nu också, eller på jobbet just nu men i Borlänge, han ska jobba veckan ut nu.

Igår hade vi en fantastisk eftermiddag och kväll uppe i rättvik, det är classic carweek denna vecka. Massor med folk och massor med gamla bilar. Vå köpte pizza och satt oss i en park och åt. Sen gick vi runt och njöt av en härlig stämning. Många var även imponerade av Niklas bil:)

Igår var rättvik fyllt med bilar som denna

Förresten, när Hannah och jag skulle gå på aerobics i måndags hade vi tagit fel och hamnade på en fortsättningskurs. Vi smet i första vattenpausen och gick till löpbandet en sund för att sedan gå på en yoga klass istället. Idag ska vi gå på något som heter easy line och som verkligen ska vara ett tufft styrka/konditions pass hoppas att det går bättre!

Nu ska jag komma igång här och sen äta lunch med Niklas.


Deta är vad jag ska syssla med idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar