torsdag 23 juli 2009

Nöjd, glad och trött

Just nu känner jag mig nöjd, har bestämt mig för att ta en promenad till jobbet imorgon, hoppas verkligen inte att det regnar. Sen efter jobbet ska jag gå direkt till svea och träna, jag gillar svea personalen är trevlig och allt är så fräscht. Senare på eftermiddagen/kvällen ska jag och handla lite smarrig mat och göra en utav mina favorit-rätter min egna hemmlagade lasagne med god sallad till och massor av feta ost, till efterätt hade jag tänkt mig en stor fruktsallad. Jag och min bror ska njuta va detta till en bra film tror jag. Jag jobbar hela helgen så det blir lugna kvällar, därför tänkte jag även göra lite hemmaspa imorgon och bara njuta av lugnet. Just nu känns det som att vädret inte stör mig ett skvatt, det är spöregn och massa moln ute. Därför passar jag på att dricka massor med chai te och kura i soffan med en varm filt. Men nu är det nog dags att släcka lampan och drömma sött. Skriver imorgon.

elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar