fredag 24 juli 2009

Lång dag

Idag har varit en lång men skön dag. Jag jobbade mellan 07.00-ca 18.00 är lite trött i fötterna nu. Jag ligger i sängen för jag är hur trött som helst, eftersom jobbet drog ut på tiden blev det ingen träning för mig utan jag fick nöja mig med promenade imorse och träna imorgon istället. Det blev heller ingen lasagne som planerat utan även den skjuts upp till morgondagen med den smaskiga fruksalladen till efterrätt. Har varit och handlat all frukt idag: Banan, melon, äpple, nektarin och vindruvor, gott va? Köpte ett nytt te också vilket behövs i det här ruggvädret. Det var champagne och fläder te som luktar godis. Det ska jag dricka till frukost imorgon. Nu ska jag lägga mig till rätta i sängen, ringa min älskling och sedan somna som ett litet barn! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar