måndag 27 juli 2009

Bio med baby

Igår var jag och Niklas på bio och såg Public Enemies med Jhonny Depp. Den var riktigt bra men vid ett tillfälle blev det lite väl mycket skjutande. Filmen hade allt man kan begära va en film, humor, spänning, kärlek och så för killarna lite pang! Det var otroligt mysigt att träffa Niklas igen, visst vi har bara varit ifrån varandra sedan i torsdags men det känns ganska mycket när man i vanliga fall umgås varje dag! Nu sitter jag och väntar på att jag ska få min lasagne för jag håller på att svälta. Ni vet när man får sådär ont i magen av hunger...

Senare idag ska jag iväg och träna med hannah, vi ska gå på pass för en gångs skull, annars blir det mycket egenträning på löpbandet och lite gymövningar, men jag gillar pass bätre när det är lite fartfyllt med rolig musik.

Jag vill åka till stockholm eller göteborg snart också, är så otroligt shoppingsugen. Vill bara rensa ur min garderob oh inhandla nya kläder och skor. Får se om mamma och jag åker iväg en weekend eller något sådant, hon är också sugen på det!

elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar